Tokióember

péntek, október 20, 2006

Munka, nagygyules, etelek

Elfelejtettem multkor leirnim, milyen - a Fules magazint is megszegyenito - rejtveny adtam fel magamnak. A szituakkor kezdett el kibontakozni, amikor reggel arra ebredtem,hogy a borondom be van lakatolva. Ez egyik kulcsomrol tudtam,hogy benne van, a masiknak meg nyoma veszett. Sajnos ez egy lose-lose szitu volt, ugyanis, ha nem tudom kinyitnia borondom,- mivel meg semmit nem pakoltam ki- csunya es budosmaradok, ha pedig kinyitom, akkor a vilagban amugy is kissemegrendeltult biztonsagerzetem tovabb gordul a lejton.Kinyitottam. Fel perc alatt. Pffff.

Rendkivuli hirek miatt megszakitjuk a kozvetitest!!!

A cegnel vagyok, nagygyules van. 80 japan elott egy fickoamolyan "nemzeti bizottsag 2006-ot oszlato" rendori hangositotolcserrel beszel. Havi beszamolo vagy mi. Japanul.Elobb hivtak ki bemutatkozni... Persze Ozant elottem,igybe is mutatta, mit tanult 3 het alatt napi 4 japanoraban.Nalam meg kellett elegedniuk azzal a 2 db 2 masodpercesfrazissal, amelyeknek a bemagolasa igy is megkovetelte szabadenergiam nagyreszet. Ezt kenytelen voltam kiegesziteni3 angol mondattal. Halottnak a csok, kb senki nem tudangolul. De utalom ezt a gyereket!! Soha nem tudnek igy embert cserbenhagyni!

De amugy biztos nepszeru vagyok, mert a cegtol vagy 10 emberfelvett msn-re. Sajnos nem tudom elolvasni a nevuket, dehat a blogban se tudja az ember, hogy kinek is beszel.
Amugy visszagondolva, hogy korabban lefelegorbulo szajjalpanaszolni mertem, hogy minden nemetul van, most legszivesebbenmegpofoznam magam. Welcome to the real world!!!
A gyules meg mindig tart, embereket hivnak ki beszelni. Olyan mint egy aiesec kozgyules, csak keves a gin-tonic.Na, most kaptunk egy papir tolcsert, aminek ha logojatmeghuzzuk, nagyot pukkant. Buli van, mondom en!

A heten sikerult ennunk is. Eddig nagyon durva cuccot meg nem ettem. Sot, jok voltak. Bar ma a hagymalevestes a zold teat ma egy tanyerban hoztak ki. Ez lepergett,de amikor a dobozos kavet cukor nelkul adta az automata,felkialtott bennem egy "mi van kinaiak!? adjak gyogyszert?!"hang a fejemben.

Kozben vege a gyulesnek, iPodtol kezdve a plazma tv-igkulonfele dijakat kaptak a legszorgalmasabb hangyak.A legvegen pukkantottunk is:) Jo volt ez a gyules.Ugy tunik tenyleg eros a csapatszellem. Most is megyunk ceges grillezesre. Folytatom majd...